هل تحتاج الى مساعدة؟

شاركنا

الاسترجاع والاستبدال

سياسات يجب عليك معرفتها في حال رغبت بالاسترجاع أو الاستبدال

  • الضمان:
  • الضمان يعني إصلاح العطل وليس إستبدال المنتج.
  • يستغرق زمن الإصلاح خمسة عشر يوم من تاريخ إستلام المنتج للصيانة كحد أقصى للأعطال المشمولة بالضمان.
  • من حق المؤسسة الإحتفاظ بالقطع المستبدلة خلال فترة الضمان.
  • يحق للعميل الحصول على نفس المنتج بشكل مؤقت إذا تأخر الإصلاح عن خمسة عشر يوم حتى يتم تصليح المنتج.
  • إذا لم يمكن إصلاح العطل،بناء على تقرير من مركز صيانة المؤسسة لعدم توفر قطع الغيار أو ظروف خارجة عن الإرادة،يحق للعميل إسترجاع ما تم دفعه بعد إستقطاع قيمة الإستخدام العادل للمنتج وهي حوالي (5%) من قيمة المنتج وقت الشراء عن كل شهر إبتداء من تاريخ فاتورة الشراء وبما لا يزيد عن (80%) من إجمالي قيمة المنتج.
  • يمكن الإرجاع والإستبدال إذا كان الصنف بعبوته وتغليفه الأصليين مع جميع الإكسسوارات مع عدم قتحه أو تركيبه.
  • فترة الإسترجاع ثلاثة أيام والإستبدال سبعة أيام من تاريخ الفاتورة.
  • الأعطال الغير مشمولة بالضمان:
  • إساءة إستخدام المنتج أو عدم التقيد بتعليمات الإستخدام في دليل المنتج.
  • الكسور أو الصدمات أو تعرض المنتج للسوائل أو الحرارة العالية أو الحوادث أو الكوارث الطبيعية أو تسرب مياه الأمطار أو الصواعق أو الحرائق أو تذبذب التيار الكهربائي.
  • محاولات الإصلاح من قبل أشخاص أو جهات غير معتمدة من المؤسسة.
  • في حالة تلف الرقم التسلسلي للمنتج.
  • الإستبدال والإسترجاع:
  • يمكن الإستبدال والإسترجاع إذا كان المنتج بعبوته وتغليفه الأصليين مع جميع الإكسسوارات مع عدم فتحه وتركيبه.
  • فترة الإسترجاع ثلاثة أيام والإستبدال سبعة أيام من تاريخ إستلام الطلب.

الأسئلة الشائعة

My order hasn't arrived yet. Where is it?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Do you deliver on public holidays?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do you deliver to my postcode?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Is next-day delivery available on all orders?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do I need to be there to sign for delivery?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.